Veikala lietošanas noteikumi

1. DISTANCES LĪGUMS

1.1. SIA “Pro Dūmvadi”, reģistrācijas nr.40203128133, turpmāk saukts PĀRDEVĒJS,
nodrošina tīmekļa lapā www.produmvadi.lv, turpmāk saukta MĀJAS LAPA, pieejamo
saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem noteikumiem un
nosacījumiem, piegādes noteikumiem, preču atpakaļatdošanas noteikumiem, citiem
noteikumiem un nosacījumiem.

1.2. Ja PIRCĒJS, izmantojot interneta starpniecību, iegādājas  MĀJAS LAPĀ piedāvāto
produkciju, turpmāk tekstā PRECES, tad šāda savstarpējā vienošanās tiek uzskatīta par
Distances līgumu un ir pakļauta tiesību normām, kas regulē Distances līgumu tai skaitā
Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā
ar distances līgumiem, Latvijas Republikas likumam „Patērētāju tiesību aizsardzības
likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances
līgumu”.

2. PRECES  PASŪTĪŠANA:

2.1. PIRCĒJS veic preču pasūtīšanu caur MĀJAS LAPU, norādot pasūtāmo preču veidu
un daudzumu. Preces cena tiek norādīta MĀJAS LAPĀ, EUR valūtā, ar pievienotās
vērtības nodokli 21%.


2.2. PIRCĒJS sadaļā PIRKUMA GROZS norāda PĀRDEVĒJAM nepieciešamo
informāciju, izvēlas sev piemērotāko preču piegādes veidu un apmaksas kārtību.


2.3. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

3. PASŪTĪJUMA PIEGĀDE:

3.1. PĀRDEVĒJS nodrošina šādas preču piegādes iespējas:

  1. DPD kurjerpasts;
  2. Venipak kurjerpasts
  3. PIRCĒJS pasūtījumu saņem Ogrē Druvas ielā 10 .

3.2. Pasūtījuma piegādi uz PIRCĒJA norādīto adresi nodrošina DPD kurjerpasts.
Pasūtījumu iespējams saņemt ar DPD un Venipak starpniecību. Piegādes laiks 1-5 darba
dienu laikā pēc rēķina apmaksas saņemšanas. Piegādes izmaksas atbilstoši izvēlētajam
piegādes veidam.


3.3. Piegādes ar DPD, Venipak kurjerpasta starpniecību notiek no plkst.9:00 līdz 18:00
pēc vietējā laika. Veicot pasūtījumu, ir jāņem vērā norādītie piegādes laiki, un kā
piegādes adrese ir jānorāda tā adrese, kurā pasūtījumu būs iespējams pieņemt konkrētās
dienas piegādes laika ietvaros.

3.4. Piegādes adrese ir jānorāda pēc iespējas precīzi. Papildus informācija, piemēram,
 kāpņu telpas numurs un dzīvokļa numurs (ja piegāde jāveic uz daudzdzīvokļu māju), ir
nepieciešama, lai nodrošinātu piegādi paredzētajā laikā. Ja piegādes adrese ir norādīta
kļūdaini vai nepilnīgi, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja
brīdinājuma.


3.5. Jānorāda precīzs telefona numurs, uz kuru PIRCĒJS ir sazvanāms norādītajos
piegādes laikos, kā arī, lai PĀRDEVĒJS varētu sniegt informāciju par preču piegādi, ja
izvēlētais piegādes veids ir DPD vai Venipak . Pirms piegādes kurjers sazinās ar
PIRCĒJU telefoniski, pārliecinoties, ka PIRCĒJS atrodas norādītajā adresē un varēs
pieņemt sev adresēto sūtījumu. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo
numuru pasūtītājs nav sazvanāms, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez
iepriekšēja brīdinājuma.


3.6. Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības lūgt PIRCĒJAM uzrādīt personu apliecinošu
dokumentu (pasi vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt
šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.

4. PASŪTĪJUMA APMAKSA:

4.1. PIRCĒJAM veicot pasūtījumu ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko maksāšanas
veidu. PĀRDEVĒJS nodrošina šādus apmaksas veidus:

  1. lietojot elektronisko banku sistēmu: norēķinu kartes VISA, VISA Electron,
    Master, Maestro un internetbanka;
  2. pārskaitījums ar rēķinu – rēķins tiek sagatavots elektroniski, un to iespējams
    atvērt Jūsu norādītajā e-pastā, pēc pasūtījuma nosūtīšanas PĀRDEVĒJAM;
  3. skaidrā naudā saņemot preci Ogrē Druvas ielā 10. Iespējams arī  norēķināties ar
    norēķinu kartēm VISA, VISA Electron, Master, Maestro.

4.2. Kad PĀRDEVĒJS saņem samaksu par precēm, tiek nosūtīts apstiprinājums par
apmaksas saņemšanu.

5. PREČU ATPAKAĻATDOŠANAS NOTEIKUMI:

5.1. ATTEIKUMA TIESĪBAS:


5.1.1. Atteikuma tiesības ir patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no
Distances līguma (atteikt pasūtījumu), nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma
atlīdzību.


5.1.2. PIRCĒJS var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14
(četrpadsmit) kalendāro dienu laikā. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no
dienas, kad PIRCĒJS ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu.

5.1.3. PIRCĒJS, izmantojot šajos noteikumos minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par
preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, kā arī par preces kvalitātes un drošuma
saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.


5.1.4. Ja PIRCĒJS vēlas atgriezt un/vai mainīt preces, kuras atbilst Distances līguma
noteikumiem, PIRCĒJS sūta pieteikumu elektroniskā veidā uz e-pastu
info@produmvadi.lv.


5.1.5. PIRCĒJA pienākums ir 7 (septiņu) dienu laikā pēc rakstveida atteikuma
nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam (ja prece ir saņemta). PĀRDEVĒJA pienākums ir
nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā no PIRCĒJA rakstveida atteikuma
saņemšanas dienas, atmaksāt PIRCĒJAM to naudas summu, kura par preci samaksāta
līdz līguma izbeigšanas brīdim. PĀRDEVĒJS ir tiesīgs neatmaksāt PIRCĒJAM to naudas
summu, kura par preci, kamēr patērētājs nav atgriezis preci, vai PĀRDEVĒJS saņemot
preci konstatē, ka tā ir lietota, vai nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, oriģinālā
iepakojumā ar visiem oriģināliem dokumentiem (ja tādi bija precei pievienoti). PIRCĒJS
ir atbildīgs par bojājumiem precei, kas radušies preces atpakaļatdošanas laikā. PIRCĒJS
zaudē atteikuma tiesības, ja par attiekumu tiesību izmantošanu tas PĀRDEVĒJAM nav
paziņojis 14 dienu termiņā no preces saņemšanas dienas.


5.1.6. PIRCĒJA pienākums ir preces piegādāt: Ogrē Druvas iela 10, Ražotnē .
Atpakaļatgriešanas piegādes izmaksas sedz PIRCĒJS.


5.1.7. Naudas atmaksa PIRCĒJAM tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli,
kādu PIRCĒJS izmantoja darījumā, ja PIRCĒJS preces atgriešanas pieteikumā nav
norādījis citādi.


5.1.8. Pamatojoties uz MK 255. p.22.5., PIRCĒJAM nav tiesības izmantot atteikuma
tiesības, iegādājoties šādas preces: dūmvadus, grilus, ugunskura vietas, mēbeles.


5.1.9. PIRCĒJAM nav tiesības izmantot atteikuma tiesības, ja PIRCĒJS ir iegādājies
palagu ar gumiju, un prece ir izņemta no iepakojuma. Gadījumā, ja prece nav izņemta no
iepakojuma, to ir iespējams atgriezt un/vai samainīt.


5.2. PRECES ATPAKAĻATDOŠANAS TIESĪBAS:

5.2.1. Pircēja tiesības ir pārkāptas, ja:

  1. iegādājoties preci, nav ievērota PIRCĒJA izvēles brīvība un viņa izteiktā griba
    (PIRCĒJS ir saņēmis citu preci nekā pasūtījis);
  2. nav nodrošināta iespēja saņemt vispusīgu un pilnīgu informāciju par preci vai tās
    cenu;
  3. PIRCĒJAM pārdota nedroša vai līgumam noteikumiem neatbilstoša prece.

5.2.2. Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja:

  1. tā neatbilst vai tās komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādas līguma
    slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas laikā PĀRDEVĒJS uzrādījis;
  2. par to sniegta maldinošas, nepatiesa informācija, vai tā nav sniegta vispār, un
    tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam;
  3. tā ir bojāta (produkts izkļuvis no tam paredzētā iepakojuma, produkta iekšējais vai
    ārējais iepakojums ir acīmredzami bojāts).

5.2.2. Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja:

  1. tā neatbilst vai tās komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādas līguma
    slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas laikā PĀRDEVĒJS uzrādījis;
  2. par to sniegta maldinošas, nepatiesa informācija, vai tā nav sniegta vispār, un
    tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam;
  3. tā ir bojāta (produkts izkļuvis no tam paredzētā iepakojuma, produkta iekšējais vai
    ārējais iepakojums ir acīmredzami bojāts).

5.2.2. Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja:

  1. tā neatbilst vai tās komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādas līguma
    slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas laikā PĀRDEVĒJS uzrādījis;
  2. par to sniegta maldinošas, nepatiesa informācija, vai tā nav sniegta vispār, un
    tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam;
  3. tā ir bojāta (produkts izkļuvis no tam paredzētā iepakojuma, produkta iekšējais vai
    ārējais iepakojums ir acīmredzami bojāts).

5.2.3. PIRCĒJS, kuram pārdota līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs
pieprasīt PĒRDEVĒJAM, nosūtot e-pastu ar iesniegumu brīvā formā, lai PĀRDEVĒJS
veic vienu no šādām darbībām:

  1. novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
  2. veic apmaiņu precei pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru tiktu nodrošināta
    atbilstība līguma noteikumiem;
  3. atceļ līgumu un atmaksā PIRCĒJAM par preci samaksāto naudas summu.

5.2.3. PIRCĒJS, kuram pārdota līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs
pieprasīt PĒRDEVĒJAM, nosūtot e-pastu ar iesniegumu brīvā formā, lai PĀRDEVĒJS
veic vienu no šādām darbībām:

  1. novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
  2. veic apmaiņu precei pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru tiktu nodrošināta
    atbilstība līguma noteikumiem;
  3. atceļ līgumu un atmaksā PIRCĒJAM par preci samaksāto naudas summu.
Shopping Cart